maanantai 27. elokuuta 2012

Reppuselkäahdistus, woot?

Olen oikein tyytyväinen painooni, siihen ainankin jonka viimeeksi mittasin. En edes tarkkaile painoani, vaikkei siitä vaa'an omistamisesta haittaakaan olisi. Olen siis sinut itseni kanssa, vaikken olekaan pitkä ja hoikka vaan lyhyt ''tantta''. Mutta siis asian ydin oli:
Reppuselkäahdistus. (ym. :D)
Niin siis reppuselkäahdistus. En uskalla mennä kenenkään reppuselkään. Kun/jos olen joutunut jonkun kannettavaksi millä tavalla tahansa, tunnen suurta ahdistusta. Tunnen, ettei henkilö jaksa kantaa minua ja kohta hän kaatuu. Kantamiseni helpottuisi ehkä jos rentoutuisin vähän, mutten pysty koska pelkään tippuvani tai ''painavani enemmän''. 
Tänään sain tästä todisteita kun olimme kaikki 12 -ryhmäläiset jossakin torpalla ryhmäytymässä. Oli ihan mahtava päivä ja mikään ei ollut inhottavaa. Reppuselässäkään oleminen ei ollut inhottavaa, mutta ahdistavaa jo mainittujen seikkojen vuoksi. Tehtävänämmehän oli 6-7 hengen ryhmissä käydä seisomaan avatulle jätesäkille (ei kyllä hirveän isolle) ja sitten kääntää se ympäri poistumatta siltä. Siinä oli kolme seitsemän hengen ryhmää ja meidän kuuden hengen ryhmämme. Niin, olimme viimeisiä, vaikka meillä oli vähiten ihmisiä >:D Joka tapauksessa, teimme sitten niin että tytöt kävivät poikien reppuselkään ja niin täytyi siis minunkin. Eliakselle pahoittelut siitä mitä hän joutui kärsimään >:) Olin ehkä hankala asiakas tässä tapauksessa. Pelkäsin kokoajan että ''kohta me kaadumme!'' ja ''aapuuva!''. Olen varma että olin rasittava.

Asiasta kukkaruukkuun, minun pitäisi yrittää ottaa kuvia koulussa. Olen pitänyt kameraa usein mukana, tänäänkin. Tänään vasta olisikin ollut loistava päivä ottaa kuvia kun oli ryhmäytymispäivä, mutta kappas keppanaa, en ottanut. En uskaltaisi millään kysyä luokkalaisiltani ym. että saisinko ottaa heistä kuvia. Liian pelottavaa. Mutta lupaan ottaa kuvia koulusta ja ihmisistäkin jos uskallan.

Jess! Viimein se on valmis! Saksan 'aine', postikortti. Jätin sen hieman viimetinkaan, kun tänä iltana vasta aloitin (n. klo 21.45) ja aikaahan oli ollut viikko ja huomenna palautus. Disney -piirretyt olivat tärkeysjärjestyksessä ennen saksaa selvästikin. I ♥ Disney. Voi vitsi kun nuo Disneyn animaatiot ovat ihania. Minulla itselläni on suosikeistani 2: Prinsessa ja Sammakko, sekä Kaksin Karkuteillä. ''Ostoslistalla'' seuraavina ovat mm. Liisa Ihmemaassa, Keisarin uudet kuviot, Peter Pan, Bambi, Topi ja Tessu, Kaunotar ja kulkuri, Aladdin, Pieni Merenneito... 
Seuraavana elokuvana katseluvuoroon tulee luultavasti Ötökän Elämää, jonka muistan hyvin. Katsoin sitä kun olin pieni ja minulla oli cool tietokonepelikin (joka ei enää toimi koneillamme koska vaatii 98 -käyttöjärjestelmän). 

Pienen tytön nukkumaanmenoaika. 
Tätä tuli kuunneltua mm. Seitsemännellä luokalla. Olin ihan onnessani kun kuulin Hurman esittävän tätä ensimäistä kertaa ♥ ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti