sunnuntai 12. elokuuta 2012

Huomenna

Uiuiuiuiui..! ( >:D )

Alkaa olla aika jännää jo. Kello on... 22:42 ja koulu alkaa alle 12 tunnin kuluttua.
Ahistaa toisaalta että minne pitää mennä ja mitä pitää tehdä. Ja milloin!! Mutta ei jännitä koska en ole sisäistänyt vielä muuttoa, enkä kouluun lähtöä tai mitään.

Ajattelin vielä tänä iltana ehtiä päällystää parit oppikirjat, mutta saapi nähdä. Ei niitä kyllä huomenna ainankaan vielä tarvitse. Huomisen vaatteetkin pitäisi katsoa valmiiksi. Miksi sen jännityksen pitää tulla näin vasta illalla, kun olen yksin huoneessani koneella.

Olen jo nyt masentunut ja katkera ja itkuparkusurku, kun olen täällä Tampereella ja kaikki muut ovat pitämässä hauskaa siellä kotikonnuilla (konnussa hehee). :''''( On ensinnäkin hirveä ikävä ja toisena ei ole reilua että siellä 'kotona' toiset saavat vielä nauttia toistensa seurasta ja pitää hauskaa kun minun kaverinani toimii tietokone, joka taas masentaa lisää. Koska ihmiset sen toisella puolen. Minulla on nyt tässä koulupöydällä viimeisin luokkakuva sekä kaverikuva, mutta haluaisin siihen jonkun isoskuvan tuolta leiriltäkin :/. Voisihan puhelmen taustakuvaksi jonkun laittaa, mutta sitten upea taustakuvani taas jäisi pois enkä halua sitä kyllä vielä jättää (koska se on tuituitui ja hipshipships).

Lyhyt plörinä. Nyt nukkumaan. Huomenna toivottavasti lisää.

Hieman Ed Sheerania loppuun.
Yllä this ja alla the city

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti