keskiviikko 15. elokuuta 2012

3. päivä ja fygeope.

Noniin. 3 päivää takana täällä 'Tanpereella' ja elämä alkaa näyttää hieman valoisammalta.

Tänään siis oli yllättävän kiva päivä verrattuna aikaisempiin. En vahingossakaan lintsannut mistään (edistystä) ja tutustuin jopa paremmin joihinkin ihmisiin. En tosin vieläkään tunnistaisi käytävillä kaikkia ryhmäläisiäni, enkä tiedä puolienkaan nimiä, mutta otan rennosti. Ei kukaan voi olettaa, että oppisi kaikki edes viikossa. Moni ei varmaan muista millaista oli mennä uuteen kouluun jossa ei tunne ennestään ketään? Itse en ole tätä edes ennen kokenut.
Tänään minulla oli ensimmäinen fysiikan kurssi. Olin positiivisesti yllättynyt. Toki olin jo valmiiksi innokkaalla mielellä lähdössä, sillä aine on mielestäni kiinnostava, mutta opettaja oli ihana :3
Heti hän kertoi kaikenlaisia mielenkiintoisia asioita aika-avaruudesta ja madonrei'istä yms. Olin aivan myyty tälle miesopettajalle, joka kertoi olevansa hirveän kiinnostunut opettamastaan aineesta ja saattaa sanojensa mukaan joskus selittää ihan ''viikset vaahdoten''. Toivottavasti vain saan järjestettyä fy-2 ja fy-3 kurssit lukujärjestyksiin. Huomasin juuri, että saan ehkä ne mahdutettua. Jos jättäisin uskonnon pois ensimmäiseltä vuodelta, en joutuisi kärsimään ihan niin paljon, mutta sen mahtuisi kyllä jättämäänkin lukujärjestykseen. No, riippuu myös opettajasta. Olen ilomielin koulussa (ehkä) 8.00 - 15.15, jos minulla on fysiikassa opettaja josta pidän.

Odottamisen arvoisia päivämääriä: (jotkut minulle hieman random, mutta olkoot siinä )
Lähteenä Tumblr
J.K. Rowling’s new book: September 23, 2012
Doctor Who Series 7: August 2012
Supernatural Season 8:
October 3, 2012
The Hobbit: December 14, 2012
Sherlock Series 3:
(here’s hoping) 2013
Iron Man 3:
May 3, 2013.
Thor 2: November 15, 2013.
Catching Fire: November 22, 2013.
The Hobbit 2: December 13, 2013.
The Amazing Spider-Man 2:
May 2, 2014
Captain America 2: April 4, 2014
Avengers 2: 2016

Tein tänään ensimmäisen kerran itse ruokaa täällä. Kanasalaattia. Hyvää oli ja jäi onneksi myös huomiselle :>
Perjantaina voisin käydä jossain ''pikaruokalassa'' syömässä koulun jälkeen, sillä olen menossa silloin käymään kotona. Odotan eniten nuorteniltaa, joka on lauantaina. Erityisesti sitä, että näen kaikkia ihania, elämäni merkityksellisempiä ihmisiä. Enää muutama yö, here I come. Ikävä on hellittänyt, muttei kaipuu. Siellä näemme hopefully.

Noniin. Teletapin nukkumaan.
Ihan lähes melkein random. Hautamäki duell.

P.s. Minä sanoin että kum alkuun itkee niin se menee sitten ohi. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti