maanantai 20. elokuuta 2012

Hajanaisia asioita.

 Oh. Kaikkea sitä ehtiikin tapahtua ensimmäisten viikkojen aikana. Viime viikolla olin vahingossa poissa RO-tunnilta ja tänään nukuin pommiin. Koulu olisi alkanut kello 8 ja minä nukuin vain. Heräsin aamulla johonkin sireenin ääneen. Vähän aikaa makoiltuani tajusin, etten ollut yhtään väsynyt, kello ei siis voinut olla 6 tai puoli seitsemän. Ajattelin että voi hitto, kello on varmaan jotain yhdeksän, ainakin kahdeksan! Joo, siinä siinä nousin ja riensin katsomaan kelloa puhelimesta.
Kello oli 12. Jes.
Olin siis nukkunut 4 tuntia koulusta ja 6 tuntia oletetusta herätyksestä, joka olikin vahingossa asetettu tiistaille. Miten muuten on mahdollista, että molemmat asettamani herätykset olivat väärin!?!?
''Hyvä puoli'' tässä on se, että missasin päivän tylsimmät tunnit ja pääsin ainoastaan parhaalle. Fysiikka ♥ Huonompia juttuja ovat sitten se, että olin poissa koulusta ja se että päivä tuntuu lyhyelle. Ja oudolle.

On jännä huomata, että minulla on tässä jaksossa mielestäni vähän lukuaineita verrattuna muihin, mutta sitten muuten koko ensimmäisen vuoden lukujärjestykset ihan täysiä muihin verraten (ja muutenkin). Voi olla kiperää toisessa jaksossa, jos tämän jakson kokeet eivät mene odotetusti. Silloin iskee kyllä paniikki, kun on 4 ''lukuainetta'' ja en osaa kokeissa. No siihen on onneksi vielä muutama viikko.

Enää ei voi edes asuntoa tuulettaa, koska kun ikkunan/oven aukaisee, sisään tulvii lasten kiljuminen ja Tuulin Salaisuudet. Eilen ongelmana oli myös savun haju. Mutta koulupäivän jäljeen olen huomannut varsinkin tänään, kun olin asunnolla ennen kämppistäni, että asunto on kuuma aurinkoisella säällä ilman tuuletusta (eli joka päivä). Kämppis on yleensä avannut parvekkeen oven aina kun olen tullut asunnolle.
lukio --> läksyjä
läksyt --> tietokone
tietokone --> Tumblr.
Tumblr. --> aika 100x
aika 100x --> end of day
end of day --> a wasted day
a wasted day -->  wasted life

tästä lukion pitkällä matikalla pääteltynä:

lukio = a wasted life
Hohhoh. Ei kuiteskaa. Vaikka toi meneekin juuri noin, muttei lukio ainankaan vielä tunnu/vaikuta ajan tuhlaamiselle. Tuosta puuttuu kylläkin yksi oikolinja: Tumblr. --> No life.
Ehei, no kyllä minua ehkä jossain nurkan takana elämä odottaa. Ehkä. 
Mutta Tumblr on loistopaikka! Voisin vakavasti ottaen viettää siellä jokaisen päivän. Tunnin. Minuutin. Sekunnin. Siellä on jokikinen fandom! Ja kaikkea ihanaa jota ei voi sanoin kuvailla (tai voi, mutten minä).

Sain tänään vihdoin ja viimein tilattua itselleni Ed Sheeranin levyn ''+'' Deluxe editionina. Jes! Se tuli vain mieleen pyöräiltyäni levykauppa äx:in ohi. Katsoin netistä oliko kyseisessä kaupassa sitä myytävänä ja olihan sitä! Helsingin liikkeessä! Tilasin sen sitten sieltä tänne lähimpään kauppaan. Tilasin siinä samalla myös Sherlockin ensimmäisen tuotantokauden! En vain voinut vastustaa kiusausta, sillä olen etsinyt sitä pidemmän aikaa.

Kaupungilla käydessäni ostin neuleen ja 2 pokkaria. Istuskelin keskustorilla vai mikälie onkaan ja söin jäätelöä. Ihan jees päivä. Tuntui kotoisalle. Vaikken tavannut kunnolla ketään tuttua lyhyenä koulupäivänäni, oli mukava päivä.

A House Is Not a Home - Glee Cast version (Chris Colfer & Cory Monteith)

hoh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti