maanantai 20. elokuuta 2012

Minä olen minä, enkä kukaan toinen...

 Ymmärsin juuri, etten kai piittaa kovin paljon siitä, mitä ihmiset minusta ajattelevat. Tajusin sen kai siitä, että olen laittanut Tumblr:ini osoitteen Facebook -profiiliini, ja se on jo jotakin.
  Ja varsinkin tämän videon myötä tiedän, ettei minun tarvitse 
välittää pitääkö joku minua jonain ihme oliona yms. 
Meitä on muitakin >:) Hyvässä mielessä, aina.
 Tumbrl:ini on täynnä alastomia miehiä, sateenkaaria ja perhosia, eri fandomien pohjamudista kaivettuja törkeyksiä, päälle nelikymppisiä miehiä joita pidän maailman seksikkäimpinä, homoeroottista materiaalia yllinkyllin ja Tumblr:ini on muutenkin homo ja täynnä mielipuolista paskaa. Uskallan siis jakaa kaiken tämän ihmisille jotka minut tuntevat. Huh? Tumblr kertonee aika paljon ihmisistä, muttei kaikkea. Jos muodostaisi käsityksen vain Tumblr:ini kautta, olisin varmaan säälittävämpi mitä olen nyt. Se on jo aika säälittävää siis.
 Omalla Tumblr dashillani miehien keski-ikä on varmaan kolmenkympin paikkeilla tai yli. Sitten siellä on asioita, joita henkilö joka ei ole missään fandomissa, ei ''shippaa'' ketään, eikä ole Tumblr:issa, ei voi ymmärtää. Kuten ''itkupostaukset''. Tässä on hieman huono esimerkki tällaisesta postauksesta, mutta ajaa asian. Eli jokin asia koskettaa suunnattomasti kaikkia fandomin jäseniä. Näissä postauksissa on usein aina asia, joka on itkettävä. Tosin tässäkin tilanteessa kuvittelisin vain sherlock-fanien tajuavan asian hirvittävyyden. Jokatapauksessa, astukoon sinne ken uskaltaa. Se on toisille kuin unelmien täyttymys (eh eh, en kyllä usko) ja monelle kuin kaikki pelot olisivat käyneet toteen :---D

Tullessani junalla takaisin Tampereelle, kuuntelin musiikkia. Tässä tulee biisi, joka minun olisi tässä asiayhteydessä pitänyt teille jakaa jo heti kappaleen kuultuani. Siis kuunnellessani tätä loistavaa kappaletta ja jostain syystä siitä tuli mieleeni seurakuntanuoret ja se kaikki kiva, josta en haluaisi aina hehkuttaa, koska se menee varmaan jo yli. Mutta tässä se on. Srk -juttujen yhdistyminen tähän kappaleeseen saa siitä vielä paremman. Muutenkin toki loistava.


Saanen esitellä: Darren Criss - To Have A Home
Voisi muuten sopia myös siihen tilanteeseen jos rakastuisin TYKiin. 
Saapi nähdä miten kotiudun.

Vastoin periaatteitani ja sanomisiani, postaan tämän nyt enkä huomenna.
Judge me. 

''Home is where the heart is''  ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti