sunnuntai 26. elokuuta 2012

Kerro se kuvin.

En ole jaksanut/viitsinyt/ehtinyt viimeaikoina kirjoittaa (enkä muuten nytkään), joten kerron/selvennän asioita hieman kuvilla. Here you go.
Sain hankittua keltaiset Converset Spiritstoresta 59€ Aww, mie niin tykkään noista. :> Väriä elämään, kun niin usein pukeudun mustiin, kenkiä myöten.

Becca Fitzpatrickin kirja Langennut Enkeli. Ostin tämän Suomalaisesta viimeviikolla ja päästyäni nyt ''lukemisen makuun'' aloitin lukemisen ja tämä on oikeasti hyvä kirja! Ehkä hieman liian jännittävä minulle vielä, mutta pystyn silti onnekkaasti lukemaan ;)
Rubiininpuna -kirjan sain Demin kautta ilmaiseksi osallistuttuani lukupiiriin. Kerstin Gierin kirja yllätti. Se oli hyvä! Tykkäsin. Arvasin tosin jo alkuvaiheessa pari seikkaa romanttiselta puolelta, mutta ne olivat kyllä enemmän toiveita kuin arvauksia :D Odotan jatko-osaa ♥
Nuotit lauluun 'Tulitikkutyttö'. Olen totaalisen rakastunut Joulun Sankari -musikaalin kappaleisiin. Hoilasin niitä taas tänään. Varsinkin tämä biisi on ihana. Jos sitä ottaisi nuotit mukaan isoskoulutukseen ja jakaisi ''Joulun Sakarin'' riemun muidenkin kanssa ;D
Parvekenäkymääni.
Hurman nimikirjoitukset ja single: 'Sattuuhan niitä' ♥ Heh, eilen Kisarannassa ;> Kisarannassa oli hyvät tanssit, vaikken tanssimista varten mennytkään. ''Jouduin'' silti tanssimaan muidenkin kuin äitini kanssa, mutta se ei haitannut, ihme kyllä.

Suurin rakkauteni: Saksa. Koetan kyllä kestää ja saada suht hyviä numeroita. (Eikö olekin hehkeä ja nätti kuva ♥)


Levyhyllyni aarteita inc. Uusin tulokas Ed Sheeran, Fröbelin Palikat, Ti-ti nalle, Justin Bieber... (Gospelit ovat vielä jossain muuttolaatikossa :/ En ole vieläkään löytänyt.) Antti Tuisku ♥

DVD! Ihanaisia DVD:itä. :> Kyllä kelpaa katsoa näin laadukasta tavaraa ;D
Voih, surullinen kalakynttilä. Se oli sulanut kiinni ikkunoiden väliin, mihin äiti oli sen laittanut. Luulavasti keskipäivän kuumuus oli sen sulattanut, kun ikkuna ei ollutkaan auki, kuten yleensä. Tuli kivaa jälkeä kun otin sulanutta vahaa pois. Olin saanut tämän suht kauan aikaa sitten silloiselta parhaalta ystävältäni ja olin onnistunut säilyttämään tätä aina tähän päivään asti. RIP kala :<
Korurasiani, jonka tein ... Lömppäleirillä..? Jag gillar :>



Oii :3 Ihana The Body Shopin käsivoide. Mantelioljyä, hoitanee kynsinauhojani :P Ei minulla kädet juurikaan kuiva, mutta ei tuosta liene haittaakaan olevan.
Sitten tässä olen minä. Olen enimmäkseen ottanut kuvia itsestäni silloin, kun olen ollut koti-ikävän kourissa, kuten tässäkin. Hoh, vähän huulipunaa :P Kun on tylsää, niin saatan ''laittautua'' (joolol) ja ottaa kuvia. Hoh.
ME AGAIN! Tässä olen iloinen siitä että olin yksin asunnossani (vaikken siltä näytäkään :D) Kuvia tuli tänään räpsittyä ja tämä niiden joukossa. (Joukossamme on potentiaalia >:D)
 Olen jälleen kerran pahoillani musiikista jota jaan, muttei täällä taida olla paljon valittajiakaan >:--D

Electric Six - Gay Bar

Heh he hee - Hei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti