maanantai 29. lokakuuta 2012

Exchange and stuff.

 Fuck yeah. Miun korvatulpat on pian laitettu postiin, joten saan ne ehkä jo tällä viikolla sillä sähköpostissa luki, että ''Tilauksesi on pakattu ja se toimitetaan pian postitse'' ja ''Toimitus kestää noin 2-3 työpäivää Euroopan sisällä''. Whippey!

No siis ne korvatulpat ovat Alpinen ''Music Safe Pro'' -tulpat ja kuten nimessä näkyy, ne ovat musiikin pariin tarkoitetut. Mukana tulee kolmet eritasoisesti vaimentavat vaihdettavat filtterit ja pakkauksessa tulee myös yksi ns. varatulppa eli kolme tulppaa for me..

 Noniih. Se on tehty. Laitoin uudestaan vaihto-oppilas hakemuksen menemään. Sainhan minä jo kesällä hyväksynnän, mutta hylkäsin sen sillä olin peloissani vielä Tampereelle sopeutumisestani. Nyt kun olen sopeutunut loistavasti kahdessa kuukaudessa, voisin hyvin sopeutua myös Iso-Britanniaan. Nyt pelkään enemmänkin että olen myöhässä eikä minua hyväksytä tai en saa isäntäperhettä. Mutta tänään tuli sähköposti, jota odottelinkin jo. Eilen vasta laitoin hakemuksen ja tänään on vasta ensimmäinen ''työpäivä'' viikonlopun jälkeen, mutta silti odotin jo vastausta hakemukseeni.
Minä sain vastauksen hakemukseeni tänään. Joka kerran kun puhelimeni ilmoitti uudesta sähköpostista (joita tuli tänään yllättävän paljon :o) toivoin sen olevan Exploriukselta, vaihtojärjestöltä jolta hain vaihtoon. Sitten se tuli. Merkki siitä, että pääsen haastatteluun ja saan taas täyttää ihania lippulappusia haastatteluun ja sen jälkeen lisää, jos tulen hyväksytyksi (ja jos äiti ja isä vielä antavat minun mennä tervehtimään maailmaa).

Mutta näin jälkikäteen heinäkuisen peruutukseni jälkeen olen hieman katumapäällä, vaikka ymmärrän toki peruutukseni syyn. Kuvittele nyt itsesi 16-vuotiaana muuttamassa yksin päälle 300km päähän kotoa paikkakunnalle jossa et ole käynyt lähes koskaan etkä tunne ketään. Ainoat tietoni olivat TYK, Särkänniemi, 2 serkkua täällä ja että Tampere on isompi paikka kuin Imatra. Viimeisimmästä kohdasta en ole vielä saanut vahvistusta sillä hyvä jos olen käynyt 5km päässä asunnolta, sielläkin autolla. No siis pointti oli että harmittaa se peruutus. Siinä ei ollut hirveästi aikaa miettiä, laput olisi varmasti pitänyt palauttaa ennen koulun alkua, enkä olisi ollut valmis. Olen miettinyt että varmemmin kadun sitä etten lähde, kuin sitä että lähden. Jos sanoisin että kadun ehkä jokatapauksessa, en tosiaankaan pääsisi lähtemään. Kuka maksaisi pettymyksestä > 10 000€ kun voisi saada sen ilmaiseksi. Noniin, mutten odota suurta pettymystä: Britannia, englanti ja kaikkea uutta. Asdfghjkl pakkopakkopakko. Matkakuume.

LISÄYS | Exploriukselta soitettiin. Minut ehkä hyväksytään mukaan ilman haastattelua. Selviää kai huomenna. I'm fucking excited and freaking scared. It's all happening so fast! Ei se haastattelu olis pahasta hyvät immeiset...

Nyt kun olet tullut tänne asti niin et tosiaankaan skippaa tota biisiä (poikkeuslupa kuuroille ja niille jotka ovat sen jo kuulleet). En mahda minkään mutta tykkään ja YouTuben parhaista shippausvideoista löytyy kaikkea ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti