sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Joululahjat on vaan kasa ongelmia.

Nyt mie ymmärrän mistä ihmiset puhuu, kun ne kertoo joululahjaongelmista. Olen surkein ostamaan lahjoja. Se toditetaan tänä jouluna. Ensinnäkin koko ajatus lahjojen hankkimisesta (ei ostamisesta) ahdistaa, koska paineita. Rakas ystäväni ruokolahdelta sanoi kirjeessään antavansa minulle lahjansa joululomalla. Paniikki: en osaa ostaa mitään, koska ensimmäinen ideani meni harakoille koska olen pieni ujo mangusti. No hänelle on toisaalta helpoin jotain hankkia, koska tunnen hänet niin hyvin että tiedän miten saan annettua hänelle jotain odotettua mutta yllättävää ja josta näyn minä. Kaikki muut lahjanhankinnat tulevat luultavasti tappamaan minut. Vähintäänkin ne ajavat minut hermoloman partaalle. Ongelmani on osittain siinä, kun en osaa hankkia mitään josta joku voisi pitää, turvaudun sarkasmiin ja huumoriin. Mielessäni siis. En todellakaan uskalla laittaa lahjoja vastaanottajien huumoritajun varaan, sillä tässä tapauksessa lahjoillani voisi heittää vesilintua jo hankintavaiheessa. En tosiaankaan tiedä miten selviän tulevista viikoista, sillä tämän panikoinnin päälle koeviikko ja laitteistotekniikka. Kiitos varmasta kuolemasta. Yksi syy lisää märehtiä. Joo.

:3 Mie saan joululahjaksi Moriarty ja Sherlock -paidat. Sovittiin iskän kanssa että jos mie haluan niin saan ne tilata joululahjaksi ja olin tätä jo miettinyt ja halusinhan minä. Joten nyt ne on matkalla pukin konttiin.


Mie pelkään lahjojen hankkimisessa sitä kun tiedän että ne tulevat olemaan pettymyksiä. Mie en halua nähdä ihmisiä avaamassa miun pakettejani, koska vaikka kuinka hienosti ne laittaisin niin sisältöö... Asd. Jään itkemään.


Miulle on helppo hankkia lahjoja. Kaikki kelpaa, koska olkoon se mitä vaan niin mie tiedän kuitenkin sitä katsoessani aina keneltä se on (olettaen etten joudu syömään sitä). Mut tossa olis vinkki xD
Hyvä biisi (ja versio) btw ;3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti