maanantai 10. joulukuuta 2012

Etsii...

...etsii, etsii ja löytää.

Ei toimi. Etsin mutten löydä. Jos ja kun mieleeni tuleekin ideoita, alan epäröimään. No, kohta ei ole aikaa epäröidä. Ideoissa on ongelmana sekin, että kyllä ne miulle kelpais, mutten sitten tiiä mitä joku toinen niistä ajattelee. Sehän siinä on. En mie tiedä jos/kun joku pitääkin sellaisista lahjoista joita minä pidän persoonattomina, tavanomaisina ja tylsinä. On ko väärin antaa lahjaksi sellaista josta itse pitää. Mistäs mie tietäsin pitääkö joku jostai vai ei. En ole saanut minkäänlaista viitettä keneltäkään mihinkään suuntaan. Tässä siis olen, edelleen avuttomana, toisen vaiko jo kolmannen kaupunkikierrospäivän jälkeen. Minulla on tässä vaiheessa 2 ideaa, jotka voisin toteuttaa ja toteutankin jos en oikeasti keksi mitään mistä olen varma, että siitä on muutakin iloa kuin poisheittämisen ilo :D Mutta toisaalta, on tässä plussapuoliakin. Olen hankkinut kohtra kokonaiset 4 lahjaa (kaksi tärkeintä vielä uupuu) ja lahjojen paketoiminen on vasta ihanaa ♥ Saa käyttää luovuutta ja tehdä paketeista yksinkertaisen kauniita. Aikaisempina jouluina, jos olen jotain lahjoja antanut, on paperina ollut mielestäni erittäin tyylitön joulupaperi. Sellainen, jossa on jotain ihme kuvia, välikäs ja sekava. Toki kaikki niitä käyttävät, mutten halua itse niitä käyttää, ei niissä sinäänsä vikaa. Mutta en siis itse halua niihin mitään paketoida (paitsi tilauksesta, khehe ;> ). Paketoiminen on oikeasti parasta. Tuossa kuvassa on yksi ''taidonnäytteeni'', josta itse pidän, koska ruskea paperi ja silkkinauha ♥. Ja tuollainen stereotypinen laatikkomuoto :3. Paketoiminen on rentouttavaa ja kivaa ja luovaa ja siinä saa käyttää mielikuvitustaan. Uiiww! Haluaisin olla kunnon joulupukki ja jaella lahjoja :>

''On lahjat juhlahumu, täysi touhu ja työ..'' Äitin paketti :3

Olen erittäin turhautunut koska en osaa matikkaa. Koska en ollut perjantaina matikantunnilla, olen ihan ulalla noista korkeamman asteen epäyhtälön ihme taulukoista. I don't remember and I don't get it. Koe perjantaina, woohoo.

Ostin kirpputorilta tänään Bo Karpers Orkester:in levyn, sekä Teletappi cd:n. Tarttui sieltä mukaan myös mm. What's eating Gilbert Grape -leffa, ihan huippu muistelen  :>

Moimoi, hyvää yötä!
Ps. Järjestetääkö pileet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti