keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Soittelin kirataa

Paakkopakko tulla hehkuttamaan että olen ylpeä itsestäni :>

Pohjustus:
Idän Ihmeet, ja etenkin ''viulisti-Ville'', on innoittanut minua soittamaan viulua ja miksei kitaraakin. En voi väittää että osaisin soittaa oikein mitään, mutta aina kun näkee Idän Ihmeiden esiintyvän, tulee fiilis että haluan soittamaan viulua. Min idol :D
Huomasin nyt Teraa kuunnellessani, että vitsit mie haluan soittamaan kitaraa. Eli Tera toimii nykyään innoittimenani kitaransoittoon, ei siis niinkään komppaukseen, vaan muuhun asdfghjklstuffiin.

Pointtina siis se että olen ylpeä itsestäni. No, olen yrittänyt soittaa monien biisien kivoja kohtia kitaralla (mikä osoittautui huomattavan vaikeaksi jos niihin ei löytänyt tabeja) ja tulokset eivät ole kovin positiivisia. No, osasinhan minä jo periaatteessa yhden biisin.
Mutta... Tänä iltana... Olen oppinut jotain :D
Miun pitäsi nyt osata ''Etsii'', osa ''Joona''sta, ''Kesken kaiken'' ilman mitään sooloja, ''Älä usko'' intro (josta olen erityisen ylpeä ;>) ja lähes versekin ja ''Napajäätiköt sulaa'' menee myös jollain tasolla, ilman sooloja tietysti.

Mite mie oon näi laiskistunu..? Kehtaan postata näi lyhyen postauksen? No väsymys koulu ja kitara ♥

Uiww. mie osaan soittaa jotakin oikein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti