sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Maata Näkyvissä.

Hohhoijaa.. Väsyttää, ja syystäkin. Takana on Maata Näkyvissä -festariviikonloppu.

Vaikka etukäteen ennen festareille lähtöä olinkin hieman peloissani, festarit tekivät pelot turhiksi. En tiennyt ennen festareita kunnolla missä seurassa siellä liikun. En tiennyt mitä teen milloinkin, koska nyt "kaikki" oli jo tuttua, vaikken voi väittää että olisin viimevuonnakaan tuntenut olevani missään vaiheessa liiemmin eksyksissä. Nomutta, loistavia yhtyeitä, vaikka miinuspuolena se etten tänävuonna liiemmin päässyt permannolle pomppimaan. Olisinhan mie voinut sinne mennä, muttei nyt yhsin huvittanut mennä hillumaan. Se yhdessäolo tekee hulluttelusta hauskempaa. Enkä voi pomppimisen puutteesta valitta, sillä minulla oli silti ihan yhtä hauskaa. Viikonloppu meni tosisupermeganopeasti! Jo lauantai-iltana hieman turhautti tämänpäiväinen lähtö, ja etenkin sunnuntaina. Sunnuntaiaamuna olin jo lähes vittuuntunut ja aamuista jumalanpalvlusta kuunnellessa tuli melkein tippa linssiin. Oikeasti! En vain halunnut lähteä pois, takaisin synkään Tampereeseen. Ja jo sunnuntaiaamuna tiesin sisimmässäni etten näkisi Oskaria kunnolla päivän aikana. No, ei se menoa haitannut. Ruokailussa pääsin taas elementtiini ja naurua oli vaikea pitää kurissa, koska mm. ''dorkapetteri sanoo viuviuviu'' :''D Joo, hauskuutta ja naurua ei muutenkaan puuttunut koko viikonlopusta, mahtimeininki.

Ja vaikkei vuosi 2012 olekaan vielä loppumassa, täytyy sanoa että: This year has been a really good year for one Sanni Pajunen. ♥

God is good, God is great ♥
Kuuntelenpa/kuuntelimpa tässä Teraa/Terapiaa ja lueskelin Uskovaiset nuoret -FB-sivua. Tässähän herkistyy. Tämä on jotain niin hienoa. Vielä se pointti tässä kun tuntee oikea*sti kuuluvansa johonkin. Olen tutustunut elämäni tärkeimpiin ihmisiin seurakunnan kautta. Vaikka osan ihmisistä on tuntenutkin vaahtosammuttimen kokoisesta saakka, on ihmisiin kuin tutustunut uudestaan. Miulla on toinen perhe. Ja loistava perhe onkin! Asdfghjk! Joo, mie täällä olen taas fiiliksissä mikä on toisaalta hyvä, sillä koulun ajatteleminen saa mielialani taas vajoamaan alas tuonne parkkihalliin saakka. Ei siis ajatella koulua, vaan fiilistellään tätä hetkeä hyvän musiikin soidessa ja huonossa seurassa. :D

Jes. 41:10
"älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi: minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä."

Joh. 14:1
"Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun."
 

Joh. 14:27
"Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö."
 

Jes. 43:18-19
"Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö.
Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimenele, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan." 

Psalm. 23:1-6
"Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä minun maljani on ylitsevuotavainen. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti