maanantai 12. marraskuuta 2012

Elämä on nyt.

Joo, ja skippasin ruotsintunnin, sekä koululääkärin ajan. Vihaan itseäni enemmän. Oisin kerenny varmaa 40min olemaa ruotsintunnilla, ehkä jopa 50min, jos olisin mennyt heti kouluun ehdittyäni. Ja lääkärille olisin päässyt kyllä, mutta ei. Sanni oli itsepäinen pikku kakara ja ei halunnut mennä, koska ei huvittanut ja olen täysin terve. Sitten menen jos harvakseen esiintyvä rutina korvassa ei lopu joulukuun alkuun. Nomutta olin taas typerä ja itseinho on ihanaa.

Tökerö väkerrelmäni Elämä on nyt -biisistä. No, olen yhdestä asiasta ylpeä: se on nyt Youtubessa.



Ps. Inhotti olla kylmä Oskarille kun toivotettiin Facebookissa hyvät yöt. Oli vain pakko. Olin silloin taas omassa itsesäälissäni ja ikävässäni, missälie, enkä pystynyt laittamaan oikein mitään. Olin vain että ''vittuakos tässä'' ja en vain voinut ja inhottaa ja...
Pps. Olen ilmeisesti alkanut käyttää enemmän ''voimasanoja'' kirjoittaessani...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti