maanantai 21. toukokuuta 2012

YOLO, joten lisää epäasiaa

Nytkö jo mie olen kirjoittanut kaiken mikä mieltä painaa?
Sain selville mitä YOLO tarkoittaa. Olenpa nero.

Hahhaa. Miulla on uusivanha asia. Haluaisin/tarvitsisin pianon. Sähköpianon tai tavallisen. Minä haluaisin päästä harjoittelemaan, sillä olen koko ikäni ollut lähestulkoon harjoittelematta ja nyt minulla ei ole enää mahdollisuutta päästä tunneilla/vapaa-aikana musiikkiluokkaan harjoittelemaan. Viulua pystyn toki harjoittelemaan, kunhan se vain tulisi korjauksesta, sillä vanha on liian pieni. Kitaran harjoitteluunkin on hyvät puitteet; akustinen, elektroakustinen ja sähkökitara. Mutta se piano! Mikä olisi ihanampaa kuin oma piano, jolla soittaa ja opetella uusia ihania kappaleita.

Naurahdus. Tutkin entistä blogiani (tavallaan myös nykyistä. Se on hybernolo.) ja huomasin tämän:
31. Lokakuu 2011 
Muu päivä meni ihan hyvin, myös saksa, sillä katsoimme saksantunnilla yhtä opetus-sarjaa. Että minä vihaan saksaa! Liian vaikeat säännöt artikkeleissa ja muissa. Olen 99% varma että lopetan sen tämän lukukauden jälkeen lukioon lähtiessä.
 Hmm... Jo on puolessa vuodessa muuttunut ääni kellossa. Olen nimittäin 99% varma että jatkan saksaa, vaikka se onkin hankalaa ja vaatii minulta ulkolukua. Kuulun ilmeisesti siihen yhteen prosenttiin (syksyn mukaan)
Mainitsin myös (29.10.2011), että netissämme on 'lapsilukko'. Eipä ole enää. Olin ovela, ja murtauduin tsydeemiin ja poistin nettilukon iltaisin ja laitoin sen takaisin aamuisin. Nyt se on jo jäänyt kokonaan pois, mutta ei kukaan tunnu huomaavan. Kjeh kjeh, ja näin minusta tuli täyspäiväinen konehirmu.

En osaa päättää, minkäbiisin laittaisin tähän postaukseen, joten saatanpa laittaa useampia. (Siitä on näköjään tullut jonkinmoinen 'tapa', vaikka tämä blogi onkin vasta alkutekijöissään.)

Ensin, Idän Ihmeet. Niin, Idän Ihmeet on hengellistä folk-musiikkia soittava trio, jonka sanoitukset ovat saaneet ainankin minut lumoihinsa. Ne ovat nerokkaita!! Ja plussaa toki loistavista soittimista (viulu ;>)! Laitan tässä loistavan esimerkin Idän Ihmeiden maagisesta musiikista, vaikka toki heiltä löytynee jotain muillekin mieleistä, ellei tämä miellytä.

Kiitos Gleen (ja erään sivuston, jossa niitä olen katsonut) Olen löytänyt yhden loistavan kappaleen. Young The Giant:in Cough Syrup on minuun iskevä biisi. Ehkä se jäi hyvin mieleen ja koskettavasti jäikin, sillä sitä käytettiin puoliksi yhden Gleen henkilöhahmon itsemurhakohtauksessa.

Hmm. Tästäkin kiitokset Gleelle, vaikka Glee versio ei ole läheskään alkuperäisen tasoa. Gotyen Somebody That I Used To Know on ehkä henkilökohtaisestikin lähellä sydäntä, mutta se on muutenkin oikein ihana.
           
Heissulivei vaan.. Oli kiva jaaritella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti