lauantai 26. toukokuuta 2012

Love love love...

Aww... On aivan pakko! ...Nyt taas jotain järjetöntä. Håt guys...
(Minulle täydellinen ulkonäkö ja uskomattomat vatsalihakset eivät ole kaikki kaikessa, vaikken niitä pahakseni pistäkään... Pisteitä erityisesti nostavia ominaisuuksia ovat lahjakkuus, luovuus, huumorintaju, rentous, rehellisyys, saahan sitä hieman herrasmieskin olla. Ulkonäössä katson usein hymyä (+ nauru), silmiä, toki vähän vartaloakin (ei nyt ihan ''hyvä perse'' -meiningillä, mutta..). Omalaatuiset, persoonalliset ihmiset ovat mielenkiintoisia. Hyvä lauluääni on aina pelkkää plussaa, kuten tällaiselle musiikki-ihmiselle kaikki muukin soitanta. Ja niin! En pistäisi pahakseni jos ruokaakin osattaisiin laittaa :D nojoo... kaikkeahan ei voi saada, mutta sen nyt ymmärtää joka jannu. (Eikun siihen pitää tottua ;D))


Joey Richter
July 31, 1989 (22)

supermegafoxyawesome hot!

Suosittelen, etenkin potteristeja, ja myös Darren- faneja katsomaan nämä. A Very Potter Sequelin act 1 pt 2 on loistavin.
Joey on uskomaton ja niin karismaattinen!
(Kiva fleda ;D)








Justin Bieber
1.3.1994 (18)

Oh, my, g- !

Awwsawws.. Tässä se nähdään kuinka kanta muuttuu. Aluksi ja vielä vuoden 2011 aikana olin täysin bieberfeveriä vastaan ja nyt - täysin langennut. Olen pöllämystynyt itselleni.
Ei tässä ole mitään valittamista, eikä selittämistä.
(Ehkä vastustus johtui alun lievästä 'kateudesta' ja siitä, että olen aina vihannut kaikkea massan mukana kulkevaa materiaalia. Kun alkuhuuma oli ohi, pääsin antamaan JB:lle mahdollisuuden.)

Logan Lerman
January 19, 1992 (20)

Tuitui.. :3

''Kun katson näitä mutamia kuvia, tekisi mieleni vain rutistaa häntä kuin nallekarhua...''
  -Sanni Pajunen 2011

No ei ihan, mutta on hän syötävän suloinen :D
Tässä söpöydessä rinnalle yltää tällä hetkrllä vain Justin.





 ~Haters gonna hate.~

Hmm... Sitten ihan muille alueille. Olen hieman hermostunut, sillä äitini pyysi minua (en kyllä tiedä oliko se alunperin mummoni idea) laulamaan enoni muistotilaisuudessa. Kappale tulisi olemaan Vanhojapoikia Viiksekkäitä kitaralla säestettynä. Itsessään esiintyminen/laulaminen ei hermostuta, mutta se, jos jotkut herkistyvät, onhan se sentään muistotilaisuus. Minä ahdistun siitä, jos joku kyynelehtii, siis jos olen esim. laulamassa. Ei se ole minulle jokapäiväistä. Mietin myös, miltä mummosta mahtaa tuntua. 80 -vuotias, ja lapsista kaksi jo kuollut. Saaaad... Kuulin itse uutisesta tullessani bussilla Vivamon Raamattukylästä, jossa olimme erään kerhon kanssa, jossa toimin apuohjaajana. Olin loppumatkan jossain 'jännittyneessä' tilassa, tai siis olin jollain lailla hermostunut ja hieman shokissa. Illalla nukahdin puristaen kädessäni puista taskuristiä, jonka hankin Vivamosta. Olin tietysti huolissani äidistäni ja hänen sisaruksistaan, sillä olihan heidän veljensä kuollut. Ainut syy huoleeni ei ollut vain suru, vaan myös heidän terveytensä. En haluaisi menettää heistä enää ketään. Vaikkeivät kumpikaan jo edesmenneistä enoistani ollut minulle enää vuosiin erityisen läheninen, on se silti ahdistavaa. Huolimatta mistään, mitä olen aiemmin sanonut, omistan seuraavan kappaleen enolleni Jussille. Kappaleita on vaikea löytää, mutta tämä on mielestäni kaunis ja koskettava.


En kehtaa enää laittaa tähän perään mitään ylenpalttista piristysruisketta, joten... Tämä on vielä pakko laittaa. Moibye.


2 kommenttia: