lauantai 23. kesäkuuta 2012

Nothing special

Ensinnäkin, tänään saatiin iskän kanssa tilattua minulle se uusi puhelin ja liittymä. Puhelimeksi muodostui loppujen lopuksi tumma Samsung Galaxy Note (Vaikka Lumiat ja iPhone ovat ulkonäöltään himottavia) ja nyt täytyy vain odottaa puhelin saapuvaksi (+ liittymä, koska netti). Olen viimeiset pari viikkoa tutkinut vain puhelinten ominaisuuksia ja sovelluksia... Olisihan se ihan kiva myös käyttää niitä.

Toiseksi, olen alkanut haalia oppikirjoja lukiota varten :> and I'm so excited!! Asuntoasia ei nyt oikein etene, ja kohta tuleekin jo elokuu ja sitten ei ole kiva ilman asuntoa.

Olin tämän viikon alkupuolella isosena Oronmyllyn tyttöjen ja poikien suurleirillä (mikä kuulostaa korviini rasistiselta, sillä miksei voitaisi vain sanoa ''lasten leiri'' ilman mitään sukupuolijaottelua) ja näin/kohtasin siellä mielenkiintoisen pojan. En tiedä hänestä tarkempia tietoja kuin etunimen, joka ei hirveästi hyödytä, sillä en tiedä paikkakuntaa enkä sukunimeä. Tiedän tosin, että hän soittaa mm. huilua ja mandoliinia, mikä sai minun mielenkiintoni heräämään siinä, missä hänen hattunsa ja pieni letti hiuksissakin. En edes jutellut hänen kanssaan koko leirin aikana lukuun ottamatta viimeistä päivääni, jolloin hän ehdotti että tekisin nahasta samankaltaisen risti -avaimenperän kuin hänkin oli tehnyt, luultavasti nähtyään pähkäilyni pöydässä (pilasin muuten koko ristin ja jätin sen sinne laatikkoon. Liian vaikeaa minulle :P). Ensi vuonna uudestaan, niin ehkä näen hänet..?

lol. Justin Bieberin edeltäjä teinityttöjen unelmana :---D Jesse McCartney - Beautiful Soul

1 kommentti:

  1. Pakko laittaa kommenttina pieni lisäys.

    Tuo Oronmyllyn poika oli nimeltään Oskari. Hassua kun nyt ajattelee. Oskarit on ilmeisesti kiinnostavia.

    VastaaPoista