maanantai 28. tammikuuta 2013

Fullmetal Alchemist ja minä

Winry Rockbell | fullmetal alchemist

Joooh... Mie sanoin innostuneeni FMA:sta (Fullmetal Alchemistista)
Joo, se alkaa näkymään enemmän ja enemmän. 
Olen alkanut piirtämään koska FMA.
Olen kyllä sikaonnellinen että katson nyt FMAta, koska se sai minut taas innostumaan 
piirtämisestä, vieläpä tämän genren jota olen yrittänyt ja halunnut piirtää pienestä asti.
Minulla tämä piirtämisjuttu menee vähän hölmästi: pienenä yrtin piirtää, epäonnistuin ja lopetin.
Sitten taas innostun, epäonnistuin ja taas parin vuoden tauko. 
Nyt se on taas palannut ja kirkkaana! ^w^

The Transmutation Circle | fullmetal alchemist
 Suurimmaksi osaksi olen piirtänyt koulussa, mutta tänään piirsin Winryn kotona 
ja TCn piirsin viimeviikolla. Awesomeee!

Edward ''Ed'' Elric | fullmetal alchemist
Piirsin ensimäisenä TCn. Sitten viimeperjantain matikantunnilla aloitin Edin sivuprofiilia. Viikonloppuna viimeistelin sen. Uskonnontunnilla tänään tein Edistä hartiaprofiilin ja olen siitä erityisen ylpeä, sillä tein kasvot ilman minkäänlaista mallia. Hiukset, vaatteet ja varjostukset sitten tsekkailin netistä.  Winryn piirsin tänään ja senkin aloitin ilman mallia, hiuksiin otin hiukan mallia ja vartaloon ja vaatteisiin pikkasen. I'm still proud of me.

Edward ''Ed'' Elric | fullmetal alchemist
Luulen että tämä postaus oli tässä :3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti